Film och lite annat

Skönt att jorden inte gick under, måste få 500 followers på tumblr & gå på två festivaler först... well, that's it.
Nämen, om mindre än en timma så bänkar jag mig framför tv'n för att titta på Besatt, fulaste översättningen någonsin förresten.. Har för mig att den heter The Exorcism Of Emily Rose eller något liknande, ja det gjorde den, önskar att jag kom ihåg ointressant plugg lika lätt som filmtitlar. Men i alla fall, så såg jag den för ett tag sen och den är helt klart värd att se igen!



På tal om film så har jag bestämt mig för att kolla igenom en del filmer som Jack Nicholson har medverkat i. För några veckor sen så började jag med Gökboet, och imorgon blir det, som jag otroligt nog inte har kollat på än, The Shining. Har rätt så stora förväntningar på den filmen, men jag tror att den kommer leva upp till dom.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorrn:)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/sondag-dagens-blogg-d-1.html#comment

2011-05-22 @ 14:24:17
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: Anonym

både gökboet och the shining är riktigt bra! :D

2011-05-23 @ 10:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0