Torsdag

Igår satt jag uppe alldeles för länge, visst hade jag sovmorgon idag men den tog jag inte nytta av utan vaknade halv 9. Så idag var jag lagom trött, men jag får skylla mig själv helt enkelt.
Imorgon är jag ledig men med tanke på att inte bli sönderstressad nästa vecka så måste jag ta itu med prov och redovisningar. Ugh, är lite sur över att allt kommer på en gång när man har planer för helgen.

När jag scrollade igenom facebook så såg jag att en av mina vänner hade gillat Ari Gold, och helt plötsligt fick jag Entourage-abstinens. Inte ett dugg passande eftersom jag inte har någon tid över.
Vilka fina minnen vi har förresten; jag, Entourage och långa sommarnätter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0