Like a pen

Uh, jag är verkligen kass på att skriva, jag brukar skriva flera meningar för att sedan radera dom efter att jag har läst igenom allt och insett hur dumt det lät. Blir lite stolt över mig själv när jag lyckas skriva någorlunda långa inlägg, som festivalinlägget till exempel, det klassar jag som ett långt inlägg. Jobbade hårt på det faktiskt.

Men hur lustigt blir inte detta nu när jag skriver ett blogginlägg om mitt bloggande? Hm, idgaf eftersom det är inte många som kommer läsa igenom allt ändå. Ohwell, när det väl händer saker i mitt liv så lovar jag att det blir intressantare inlägg + bilder! Om jag någonsin lyckas (läs: kommer ihåg) att ta med mig kameran.

Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Metabloggande! Men jag uppskattar ett en person faktiskt lägger ner lite tid på sitt bloggande, tänker igenom vad de skriver och inte bara skiter ur sig ointressant galla.

2011-05-21 @ 15:51:06
URL: http://prinzessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0