Myggbett & metal

Igår tänkte jag kolla läget med mitt myggbett på baksidan av låret; det var inte bara ett bett. Utan fyra stycken små på rad, hur fan lyckas en mygga med det egentligen..
Idag kan jag erkänna att jag är smått avis på petra och alla andra som är på siesta, jag vill också hitta på saker, gå på festival och vara full dygnet runt. Kanske inte ska klaga så värst mycket, åker ju till metaltown den 17,e. Det är rätt så snart, nej okej.. det är snart.
14 dagar för att vara exakt, därför är det kanske dags att lägga till deras spellista och börja peppa lite, ja så gör vi.



Förresten! Igår tänkte jag kolla läget med mitt myggbett på baksidan av låret; det var inte bara ett bett, utan fyra stycken små på rad. Hur fan lyckas en mygga med det egentligen..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0