Silver, guld och misär

Är klar med allt i skolan nu, det enda som återstår är avslutningslektioner, fika och såntdära mysigt. Och om en ynklig liten vecka tar jag studenten! Två dagar efter det singlar jag iväg till göteborg med min finaste bästis och intar metaltown.
Hujeda mig vad tiden rinner iväg.
Ikväll funderar jag på att umgås med min syster för att fördriva tiden en aning, och imorgon ska jag hem till petra & spela guitar hero.
Varför växte jag upp i en udda familj som inte förstår att xbox och ps2 är nödvändigheter.

Kommentarer
Postat av: prinsessanadia

Vi hade också tänkt att gå på Metaltown, men hoppar nog det i år. Som det ser ut nu så ska det bli dåligt väder, och tycker mest att det var skitband iår. Har ingen lust att betala 1000 kr för att kolla på Korn. Det enda bandet värt att betala pengar för på lördagen :S Tycker det var kassa bokningar förra året med. Tidigare år har dom fått till det riktigt bra. Man kanske har blivit bortskämd..

2011-06-09 @ 13:35:08
URL: http://prinsessanssmycken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0