Sådärja

Metaltown var awesome, förutom att vårt tält läckte in så att vi hade en liten swimmingpool till slut :) och man var öm i hela kroppen två dagar efter, men sånt hör till festivaler! SOAD och Korn var lätt de bästa banden, men är fortfarande lite besviken över att Korn bara spelade i en timma. Och sen headlineade Volbeat (som suger dase) på kvällen.... Därför rymde jag och Fillan tillbaka till campingen så fort som möjligt efter att Korn hade spelat, för att slippa stöta på alla småfjortisar som skulle se dom.

Bilder kommer i ett senare inlägg, så ni behöver inte grubbla över det i er ensamhet.. Och alla kommer att vara tagna av fillidill för att jag orkade inte ta med min kamera hittade inte min laddare

Kommentarer
Postat av: SookiNooki

hejhej! vilken fin blogg vi klickat in på. hoppas du kan checka in våran. ha en bra dag o kram kram från två glada tjejer! :'D <3

2011-06-22 @ 16:08:30
URL: http://sookinooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0