Fillans ord ♥

Lama: Du är den nyaste men också en av de bästa! Du är den som lyser upp min dag. Du är den som fick mig stiga upp ur min sköna säng och sätta ner mina fötter på det kalla golvet och ta den där förbannade bussen till den nerskitna jävla skolan och det tackar jag dig för! För om det inte hade varit för dig så hade jag aldrig tagit studenten. När man egentligen borde ha som tråkigast så gör vi det som roligast. Med dig kan jag göra alla de sjuka, roliga, och mest mystiska grejer som jag inte skulle kunna göra med någon annan. Du äe den person jag alltid kan räkna med. Så som du har ställt upp för mig har ingen människa gjort. Du kan inte kallas för något annat än en bästa vän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0