Tribulations

I fredags blev det en liten spontanutgång med bella, som slutade med en slags efterfest hemma hos mig med becca, henke och hans polare. Somnade sent som fan och var lagom seg dagen efter, men jag tog mig samman och slirade iväg med bussen till nybro. Åh nybro... 
Hade en trevlig kväll som innehöll nattbad och planer om att försöka vara en igelkott, med hjälp av barr (min idé, fråga inte..)
På onsdag ska jag på en minisemester i Köpenhamn, kommer hem perfekt till att min älskling spelar ♥♥♥ Veronica Maggio ♥♥♥ lol, nä. Blir tvingad att se henne, hmpf. Men på lördag så händer det grejer vettni, för då spelar Sator. wihu!!

Kommentarer
Postat av: igelkotten

det var allt trevligt, vi får fixa allt barr nästa gång! alla konstiga kommentarer var inte så dumma!

2011-08-09 @ 03:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0